پگاه آرمان عدالت

با ما همراه باشید

وکالت کیفری جعل

وکالت کیفری جعل، از آن دسته وکالت‌هایی است که این روزها در دادگاه به شدت شاهد آن هستیم. جعل از آن دسته جرم‌هایی است که تاثیر بسیار بدی برروی زندگی مالی و خانوادگی افراد می‌گذارد. جعل سند نه تنها در وضعیت مالی افراد بلکه در نظام جامعه نیز تاثیر بسیار بدی دارد. مسئله جعل سند به خصوص در خرید و فروش ملک بسیار دیده می‌شود.

 همانطور که بیان کردیم جعل سند ضررهای زیادی در زمینه روحی و اقتصادی به فرد وارد می‌کند. در عین حال فرد با داشتن روحیه‌ای خراب باید برای بدست آوردن خود به دادگاه مراجعه نماید. دادگاه بعد از بررسی شواهد و مدارک تمام تلاش خود را برای بازگرداندن حقوق فرد انجام می‌دهد. انتخاب وکیل جعل سند این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در کمترین زمان ممکن به حقوق از دست رفته خود دست یابید. 

ضرورت وجود وکیل در نوع جعل سند

بهترین وکیل جعل سند، وکیلی است که به تمام قوانین و تبصره‌های حقوقی تسلط و تجربه کافی دارد. در دعاوی جعل سند وکیل با تسلطی که بر قوانین دارد. جرم مجرم را اثبات کرده و بعد از اثبات جرم مجرم به دادگاه، از قاضی می‌خواهد تا با توجه به زیان وارد شده به موکل  خود که می‌تواند روحی و مالی باشد، خسارت دریافت کند. 

قانونگذار برای جعل سند حتی به صورت جزیی قوانین مجازاتی سنگین قرار داده است. زیرا جعل سند می‌تواند لطمات جبران‌ناپذیری به از لحاظ روحی و روانی به فرد وارد نماید. به همین دلیل وکلای جعل سند تلاش می‌کنند تا با تحویل مدارک و ادله قابل قبول به دادگاه به بهترین نحو ممکن از حقوق موکل خود دفاع نمایند. 

مهمترین مسئله‌ای که در جعل سند وکلا به آن اعتراض می‌کنند. خسارت و زیان وارد شده به موکل خویش است. هرگونه جعل سند حتی قولنامه نیز دارای مجازات کیفری است. شما عزیزان به محض مواجه  با هرگونه جعل سند به دلیل پیچیدگی اثبات آن باید حتماً به وکیل مراجعه نمائید. وکلای پگاه آرمان عدالت با داشتن تبحر و تخصص به خوبی شما را در زمینه مشکلات مربوط به جعل سند راهنمایی می‌کنند. کمک گرفتن از یک وکیل با تجربه به شما کمک می‌کند تا بتوانید، براساس قوانین حقوقی جعل سند، مشکلات مربوط به آن را حل نمائید.

جعل اسناد مالکیت چیست؟

دعاوی جعل سند از آن دسته دعاوی است که به شدت افزایش یافته است. فرقی نمی‌کند سند رسمی باشد و یا قولنامه در کل جعل سند خسارت زیادی به صاحب آن وارد می‌کند. تصور کنید یک منزل قولنامه‌ای و یا یک ملک بوسیله جعل سند به چندین نفر فروخته شده است. حالا تصور کنید آن چند نفر بعد از مدتی متوجه شوند، همه هزینه منزل و یا ملک را پرداخت کرده ولی صاحب ملک نیستند.

 در اینجا آسیب‌های روحی و روانی زیادی به افراد وارد می‌شود. همانطور که گفتیم جعل سند دارای مجازات‌های زیادتری نسبت به سایر جرم‌ها است. به همین دلیل وکیل باید مدارک و مستندات محکمی برای اثبات جرم جعل سند به دادگاه ارائه نماید. عزیزانی که با مسئله جعل سند مواجه شده‌اند باید این مسئله را با وکیل در میان بگذارند. زیرا اثبات جرم جعل سند اندکی مشکل است. 

مجازات جعل سند چیست؟

استخدام یک وکیل با تجربه برای دعاوی حقوقی جعل سند باعث می‌شود تا قادر باشید از دادگاه مجازات سختی برای مجرم از قاضی دادگاه بخواهید. بسیاری از جرم‌های مربوط به جعل سند، مجازات سنگینی مانند جریمه مالی و همچنین حبس دارد. یک وکیل با تجربه با تخصصی که دارد به راحتی قادر است، متهم را با ارائه مدارک مجبور به اعتراف نماید. جعل سند در حقیقت یک نوع کلاهبرداری است.

 

تخصص وکیل جعل سند 

همه وکلا بعد از چهارسال تحصیل در رشته وکالت و گذراندن کارآموزی  وارد بازار کار می‌شوند. بعد از آن با اشتغال در زمینه خاصی مثلاً سرقت، جعل و یا… تخصص کسب می‌کنند. به همین علت داشتن سالیان طولانی تجربه و تخصص در زمینه دعاوی جعل سند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شما عزیزان می‌توانید با انتخاب یک وکیل با تجربه با سال‌ها تخصص در زمینه دعاوی مربوط به جعل سند به راحتی می‌تواند، جرم فرد را اثبات کرده و از تضییع حقوق موکل خود جلوگیری نماید.

 

کلام آخر

وکالت حقوقی جعل سند از آن دسته وکالت‌هایی است که به وکلای با تجربه و متخصص در این زمینه نیاز دارد. سابقه کاری طولانی وکیل از مهمترین عوامل موفقیت در پرونده‌های مربوط به جعل سند است. یک وکیل متبحر به آسانی می‌تواند با ارائه مدارک و ادله لازم به دادگاه، متهم به جعل سند را مجبور به اعتراف نماید.

قانوگذار برای جلوگیری از جرم جعل سند مجازات‌های سنگینی برای افراد قرار داده است. زیرا جرم جعل سند علاوه برر ضرر مالی، آسیب‌های زیادی به روح و روان افراد وارد می‌کند. پگاه آرمان عدالت با داشتن سالها تجربه و تخصص و همچنین انجام هزاران پرونده مربوط به جعل سند با موفقیت، آماده ارائه انواع خدمات حقوقی در زمینه دعاوی جعل سند به شما عزیزان است.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *