پگاه آرمان عدالت

با ما همراه باشید

وکالت حقوقی تخلیه

این روزها با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از افراد اقدام به تغییر محل زندگی از روستا به شهر داده‌اند. علاوه براین افزایش جمعیت باعث شده تا مسکن‌سازی بسیار افزایش یابد. برای اجاره مسکن‌ باید قرارداد اجاره منعقد کرد. قرارداد اجاره تحت مفاد و قوانین خاصی تهیه شده است. این قرارداد به امضای طرفین می‌رسد و معمولاً دو شاهد نیز بر تمام روال کار نظارت خواهند کرد.

 اگر مستاجر بعد از پایان مدت قرارداد اجاره اقدام به تمدید اجاره با موافقت مالک و یا تخلیه آن نکند،  مالک و یا صاحبخانه می‌تواند حکم تخلیه محل را بگیرد. از بزرگترین مشکلات بازار مسکن این است که بسیاری از مستاجران به محل سکونت خود آسیب رسانده و یا بعد از پایان مدت اجاره حاضر به تخلیه محل سکونت خود نیستند. در اینگونه موارد علاوه بر زیان مالی به مالک، به مقدار زیادی به روح و روان مالک نیز استرس وارد می‌شود. 

مشاجره‌هایی که بین مالک و مستاجر صورت می‌پذیرد از بیشترین پرونده‌های حقوقی بین صابخانه و مستاجر است. داشتن یک وکیل با تجربه و متخصص در این امور به شما کمک می‌کند تا بتوانید در کمال آرامش مشکلات مربوط به تخلیه را حل کنید. وکیل تخلیه فوری به شما کمک زیادی در این زمینه می‌کند.

 

مزیت داشتن وکیل تخلیه فوری 

بهترین وکیل تخلیه فوری، وکیلی است که نه تنها بر قوانین مربوط به مالک و مستاجر تسلط کافی دارد. بلکه تجربه و مهارت کافی را نیز در گرفتن حکم تخلیه داشته باشد. از مهمترین مزایای مشاوره با وکیل با تجربه در زمینه تخلیه می‌توان صرفه‌جویی در وقت و کلیه هزینه‌ها را نام برد. 

معمولاً بیشتر افراد عادی از پروسه انجام کارهای اداری و تخلیه فوری اطلاعی ندارند و حضور در دادگاه و کلانتری و انجام این پروسه برای آن‌ها بسیار سخت و وقت‌گیر است. عدم آشنایی با موارد حقوقی تخلیه باعث می‌شود تا افراد نتوانند در کوتاهترین زمان ممکن به پروسه تخلیه رسیدگی نمایند. اما یک وکیل با تجربه و متخصص با دانستن بسیاری از میانبرهای حقوقی به کوتاهتر شدن پروسه تخلیه کمک می‌کند.

مراحل اخذ دریافت حکم تخلیه توسط وکیل تخلیه

اولین کاری که وکیل تخلیه برای تسریع روند پروسه تخلیه مکان انجام می‌دهد، تهیه یک دادخواست با در نظر گرفتن کلیه مفاد قانونی و شرایط است. برای تهیه این دادخواست حتماً باید وکیل تخلیه به به مراحل قانونی انجام کار آشنا باشد. علاوه براین بر تمام مفاد و قوانین نیز تسلط داشته باشد. تا بتواند دادخواست را به درستی تنظیم نماید. علاوه براین باید برای تسریع پروسه تخلیه مدارک و دلایل کافی تهیه و ضمیمه دادخواست کند.

چرا پگاه آرمان عدالت را برای دعاوی مربوط به تخلیه انتخاب کنیم؟

دعاوی تخلیه از آن دسته دعاوی است که در ظاهر بسیار ساده به نظر میرسد اما فرایند آن بسیار پیچیده است. علاوه براین از نظر مالی و روانی نیز طولانی شدن پروسه تخلیه به مالک یا همان موجر ضررهای زیادی وارد می‌کند به همین دلیل مشاوره با یک وکیل با تجربه و متخصص کمک زیادی به حل مشکلات افراد در زمینه تخلیه ملک می‌کند.  پگاه آرمان عدالت از ان دسته موسسات حقوقی است که برای انتخاب وکلای خود از گزینش‌های سخت و متعددی استفاده می‌کند. 

هدف ما این است که برای حل مشکلات مردم بهترین وکلا را انتخاب نماید. وکلای ما با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه دعاوی مربوط به تخلیه فوری و تسلط کافی بر قوانین و مقررات مربوط به تخلیه می‌توانند در کوتاهترین زمان ممکن به مشکلات شما رسیدگی و ان‌ها را حل نمایند. پس همین امروز با وکلای  پگاه آرمان عدالت تماس بگیرید و مشکلات خود را در زمینه دعاوی مربوط به تخلیه مطرح کنید. تا وکلای ما به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی نمایند.

وکیل تخلیه ملک و شرایط مختلف صدور حکم

گرفتن حکم تخلیه در ظاهر یک حکم بسیار ساده به نظر میرسد. اما در واقعیت همه چیز بسیار پیچیده است. در بسیاری از موارد در دادگاه‌ها شاهد هستیم، یک حکم تخلیه، پروسه بسیار طولانی را طی می‌کند. همین موضوع تاثیر بسیار بدی برروی مالک خواهد گذاشت. زیرا نه تنها هزینه‌های زیادی را به مالک تحمیل می‌کند. بلکه از نظر روحی  روانی نیز استرس زیادی به فرد مالک وارد می‌شود.

 وکیل تخلیه ملک با تجربه و متخصص با درنظر گرفتن شرایط مختلف، دادخواست‌های متفاوتی را با توجه به شرایط تهیه و تنظیم می‌کند. از سویی از منظر قانون حکم تخلیه نیازمند برگزاری جلسه دادرسی نیست. به همین دلیل تمام فرصت ارائه مدارک و ادله در همان جلسه ارائه دادخواست تخلیه ید می‌باشد.

از این رو تمام فرصت شما در همان ارائه دادخواست تخلیه ید است. همه این موارد بیانگر این است که برای گرفتن حکم تحلیه فوری، شما حتماً باید یک وکیل تخلیه فوری داشته باشید. و به او وکالت حقوقی تخلیه بدهید. وکیل تخلیه فوری با در نظر گرفتن شرایط، بهترین تصمیمات را با توجه به شرایط قانونی انتخاب می‌کند. از سویی در بسیاری از مواقع برای صدور حکم تخلیه نیازی به حضور طرفین نیست و حکم صادر می‌شود. کمک گرفتن از وکیل تخلیه به شما کمک می‌کند تا بتوانید بدون حضور در دادگاه و با توجه به شرایط مختلف سریع حکم تخلیه را اخذ نمائید.

کلام آخر

این روزها با افزایش جمعیت و گسترش شهرنشینی، ساخت و ساز مسکن افزایش یافته است. با افزایش مسکن و اجاره آن به طبع بسیاری از مشکلات مالی پیرامون آن نیز افزایش می‌یابد. یکی از بیشترین پرونده‌های دعاوی مربوط به همین پرونده‌های تخلیه است. با اینکه این روزها به نظر می‌رسد گرفتن حکم تخلیه کار بسیار آسانی است اما در عمل اینکار چیزی پیچیده‌تر از حد معمول است. 

در حقیقت برای انجام سریع پروسه تخلیه فوری باید حتماً با یک وکیل با تجربه مشورت نمائید. وکلای متخصص و با تجربه به شما در تمام مراحل کار کمک می‌کنند تا زودتر پروسه اینکار تمام شود.  آرمان پگاه عدالت از آن دسته موسساتی است که به خاطر وکلای با تجربه و متخصص می‌توانند شما را به عالی‌ترین شکل ممکن راهنمایی نمایند.  

 

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *