پگاه آرمان عدالت

با ما همراه باشید

ثبت و تغییرات شرکت

ثبت و تغییرات شرکت ها نیز زیر نظر برخی از وکلای حقوقی خبره و کارآزموده انجام می گیرد. هر یک از این وکلا فعالیت گسترده ای در حوزه امور حقوقی انجام می دهند و به همین خاطر نیز استفاده از خدمات آن ها روند رو به رشدی برای شرکت شما به ارمغان می آورد. ثبت و تغییرات شرکت مراحل به خصوصی دارد. برای ایجاد هر شرکت، ابتدا باید فرایند ثبت آن در مراکز مربوطه و سازمان های مرتبط انجام شود. به این ترتیب این پروسه بهتر انجام خواهد شد.

در ادامه نیز هر گونه تغییری در اساسنامه شرکت مورد نظر اعم از نام شرکت، برند، نام تجاری، فعالیت ها و… قابل تغییر می باشند. البته در این خصوص در نظر گرفتن برخی شرایط از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که کارشناس حقوقی شرکت شما این اطلاعات را در اختیارتان قرار می دهد.

ثبت شرکت در واقع اولین قدم برای تجاری سازی سیستم شرکت شما محسوب می شود. به همین خاطر رعایت کلیه قوانین و موازین در این حیطه بسیار مهم تلقی می شود. شما می توانید، در این راستا کلیه ایده ها، توانمندی ها، سرمایه ها و تخصص های خود را ثبت و تجاری سازی کنید.

ثبت و تغییرات شرکت با مسئولیت های محدود

ثبت و تغییرات شرکت هایی با مسئولیت محدود نیز در حوزه کاری این وکلا جای می گیرد. این شرکت ها اغلب از دو نفر پرسنل تشکیل می شوند و تعداد افراد مشغول به کار در آن ها نیز محدود است. هر یک از این شرکا به اندازه سرمایه ای که به همراه می آورند، مسئولیت بر عهده می گیرند و به همین نسبت نیز از سود شرکت برخوردار خواهند شد.

ثبت و تغییرات شرکت های با مسئولیت محدود، بدون ذکر نام شرکا در نام شرکت انجام می گیرد. در این زمینه در صورت ذکر نام هر یک از شرکا، وی به عنوان ضامن شرکت شناخته می شود و کلیه تعهدات مربوط به امور تجاری بر عهده او گذاشته خواهد شد. سهم هر یک از شرکا در این شرکت ها بر روی برگه سهام مشخص می شود.

البته در نظر داشته باشید که ذکر سهم غیر نقدی هر یک از شرکا نیز در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است. در این گونه شرکت ها، با افزایش تعداد شرکا، سهام و سرمایه شرکت افزایش می یابد و در صورت انصراف هر یک از این شرکا میزان سرمایه مربوطه کاهش خواهد یافت. تنظیم اساس نامه های مربوط به این شرکت ها با وظایف و مسئولیت های محدود یک مسئله مهم تلقی می شود.

ثبت و تغییرات شرکت های سهامی خاص

ثبت و تغییرات شرکت  در گروه حقوقی آرمان عدالت یک مسئله بسیار مهم و جدی در نظر گرفته می شود. با در نظر گرفتن این مسئله، می توان عنوان کرد که استفاده از خدمات مشاوره ای این گروه بزرگ، بسیار مهم است و هر یک از شرکا باید پیش از سرمایه گذاری در این عرصه ها از خدمات این مشاورین بهره مند شوند.

ثبت و تغییرات شرکت های سهامی خاص نیز روال به خصوصی دارد. هر یک از شرکا در این شرکت ها به اندازه سهام خود مسئولیت خواهند داشت. سرمایه هر یک از اشخاص در این زمینه به عنوان یک سهم در نظر گرفته می شود. هر یک از شرکت های سهامی خاص از تعداد پرسنل مشخصی برخوردار می باشند. به طور کلی این شرکت ها از سه سهامدار و دو بازرس تشکیل می شوند که هر یک مسئولیت های خاصی را بر عهده دارند.

در این شرکت ها سهامداران و بازرسان به هیچ عنوان نباید نسبتی با هم داشته باشند و سابقه ارتباط آن ها با یکدیگر به دقت بررسی می شود. به این ترتیب رسیدگی به امور بدون در نظر گرفتن معاشرت و ارتباط با دیگر کارکنان انجام می گیرد و این مسئله در راستای بهبود وضعیت سهامی شرکت حائز اهمیت می باشد.

ثبت و تغییرات شرکت سهامی عام

ثبت و تغییرات شرکت سهامی عام نیز در حوزه فعالیت های این وکلا جای دارد. هر یک از این شرکت ها بخشی از سهام خود را تحت عنوان اورق بهادار در اختیار مشتریان و مردم قرار می دهند. به این ترتیب سهام آن ها به صورت عمومی نیز قابل فروش می باشد و همه مردم قادر به خرید این سهام خواهند بود. این سهام در حوزه بورس نیز خرید و فروش می شوند.

در این شرکت ها میزان سرمایه اغلب بیشتر از شرکت های خاص است. چرا که سرمایه های اندک مشتریان اوراق بها دار این شرکت ها، رفته رفته به سهام بزرگی تبدیل می شوند که سپرده و سرمایه بالایی را در شرکت های نام برده ایجاد می کنند. با استفاده از این سرمایه ها امکان انجام فعالیت های اقتصادی در سطوح وسیع نیز فراهم خواهد شد.

تمامی اطلاعات مربوط به این شرکت ها در راستای شفاف سازی امور و وضعیت ثبت و تغییرات شرکت آگهی شده و عموم سرمایه گذاران از این مسئله آگاهی کسب خواهند کرد. در صورتی که سرمایه سهام داران در این شرکت ها کم باشد، باید حداقل یک سال سرمایه آن ها به صورت سپرده باقی بماند. به این ترتیب سود دهی مورد نظر حاصل خواهد شد.

ثبت و تغییرات شرکت های مناطق آزاد

برخی از شهرهای ایران در بنادر و سواحل مرزی جزو مناطق آزاد محسوب می شوند. در این مناطق شرکت هایی نیز دایر می باشند که هر گونه فعالیت تجاری و اقتصادی در آن ها انجام خواهند شد. شما می توانید، بر اساس نیاز این مناطق، شرکت هایی نیز در آن جا دایر کنید.

ثبت شرکت در این مناطق نیز روال قانونی به خصوصی دارد. برخی ویژگی های خاص در این مناطق افراد را برای ایجاد شرکت در آن جا ترغیب می کند. از جمله آن ها می توان به هزینه های کم و سود بالای فروش کالاهای مختلف در آن جا اشاره کرد. برخی از وارد کنندگان و صادر کنندگان کالا نیز در این مناطق شرکت هایی دارند.

گروه حقوقی آرمان عدالت در این زمینه های حقوقی نیز در کنار شما خواهد بود. شما می توانید، در خصوص بازدهی مالی سرمایه تان در هر یک از این شرکت ها از خدمات مشاوره ای آن ها استفاده کنید. برای کسب اطلاعت بیشتر در این زمینه با مشاوران حقوقی این مرکز تماس حاصل فرمایید.

ثبت شرکت های دانش بنیان

اغلب این شرکت ها برای ثبت اختراعات تازه و نوآوری های هر یک از مردم ثبت می شوند. هر ساله بودجه ای به این شرکت ها اختصاص داده می شود و گاها سرمایه گذاری هایی نیز به آن ها اختصاص می یابد. به همین خاطر در زمینه ثبت این شرکت ها نیز اطلاعات وسیعی وجود دارند که به شما در انتخاب این بسترهای اقتصادی کمک می کنند.

ثبت شرکت های مربوط به هلدینگ

در این شرکت ها به گستردگی فعالیت های اقتصادی توجه می شود. هر یک از این شرکت ها در راستای رسیدگی به امور مختلف به دو شاخه سهامی عام و خاص دسته بندی می شوند که سرمایه گذاری در هر یک از آن ها شرایط به خصوصی دارد.

شما می توانید، برای رسیدگی به کلیه امور ثبت و تغییرات شرکت، از یک کارشناس خبره کمک بگیرید. به این ترتیب هرگز در سرمایه خود دچار خسارت نخواهید شد و سرمایه خود را در یک راه مطمئن سپرده می کنید. هر یک از شرکت های نام برده شده بسترهای اقتصادی موجود در کشور ما برای سرمایه گذاری هستند.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *