پگاه آرمان عدالت

با ما همراه باشید

وکیل در محل

وکیل در محل

اصلی‌ترین جایی که می‌توان یک وکیل را یافت، دفتر کار و یا راهروهای دادگاه است. اما در مواردی لزوم به نیاز وکیل در محل است. بعضی از پرونده‌ها به گونه‌ای است که وکیل حتماً باید در محل حضور داشته باشد. اما گاهی اوقات به دلایل مختلف مانند نیاز به جلسه حضوری با موکل و یا مسافرت کاری نیز به حضور وکیل می‌باشد. بعضی از مواقع عدم حضور وکیل در برخی از مراحل دادرسی باعث بوجود آمدن مشکلات زیادی برای فرد در آینده خواهد شد. 

زیرا ممکن است خود فرد اطلاعات کافی در مورد موارد حقوقی و قوانین مربوط نداشته باشد و بعداً دچار مشکلات  زیادی در زمینه حقوقی شود. به همین دلیل هنگام مراجعه به وکیل حتماً باید از حضور او در محل مطمئن شوید، تا از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری شود. پگاه آرمان عدالت از آن دسته موسسات حقوقی است که وکلای آن در تمام لحظاتی که موکل به آن‌ها نیاز داشته باشند، حضور دارند. 

 

چرا نیاز به لزوم حضور وکیل در بعضی از پرونده‌ها داریم؟

بسیاری از افراد هیچ تمایلی به حضور در راهروهای دادگاه و گذراندن زمان خود در این محل را ندارد. در بسیاری از مواقع بسیاری از مشکلات بدون حضور در دادگاه حل می‌شود. به همین دلیل بسیاری از افراد قبل از مراجعه به دادگاه ترجیح می‌دهند تا با یک وکیل به صورت حضوری صحبت کنند.  در بسیاری از مواقع مشکلات بین طرفین بسیار آسان و بدون مراجعه به دادگاه برای طرفین حل می‌شود. 

 

بنابراین بهتر است، وکیل در محل حضور داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن این مشکل را حل نماید. همچنین در مواردی که طرفین قصد تهیه و تنظیم قرارداد را دارند، باید حتماً وکیل در هنگام تنظیم قرارداد حضور داشته باشد و مفاد قرارداد را با دقت بررسی نماید. تا از تضییع حقوق طرفین جلوگیری شود. حضور وکیل به محض تماس با او در محل در اکثر مواقع باعث جلوگیری از بسیاری از مشکلات و درگیری‌ها می‌شود. 

 

به عنوان مثال در هنگام درگیری موجر و مستاجر حتماً وکیل تخلیه باید در محل حضور داشته باشد زیرا حضور وکیل تخلیه در محل باعث می‌شود که بسیاری از مشکلات و اختلافات بدون مراجعه در دادگاه و دادسرا حل شود. به همین دلیل بسیاری از افراد به محض پیدایش مشکلاتی شبیه به این می‌خواهند که وکیل در محل حضور داشته باشد. 

 

در بسیاری از موارد مانند تصادفات نیز حضور وکیل در محل و به توافق رسیدن طرفین باعث می‌شود که از رفتن به دادگاه و بسیاری از مشکلات و هزینه‌ها جلوگیری شود. ارسال وکیل به محل در بسیاری از اوقات از بسیاری از صدمات و لطمات روحی جلوگیری می‌کند. در حقیقت آگاهی، دانش و تجربه وکیل باعث پیشگیری از بسیاری از مشکلات بعدی است.

 

مزیت حضور وکیل در محل

در گذشته قوانین و مقررات به مانند این روزها پیچیده نبود. افراد به راحتی می‌توانستند از حقوق خود دفاع کنند. اما این روزها دیگر مانند گذشته نیست و بسیاری از افراد از قوانین و مقررات وضع شده هیچگونه اطلاعی ندارند.

 

این روزها به علت پیچیدگی زیاد قوانین و همچنین کارهای حقوقی بسیاری از افراد خود به تنهایی توانایی دفاع از حقوق خویش را ندارند. به همین دلیل ممکن است حقشان تضییع شود. به همین دلیل به یک فرد با تجربه در زمینه امور حقوقی نیاز است تا قادر باشد، به خوبی از حقوق شما دفاع نماید. یک وکیل با تجربه به کوتاه‌تر شدن پروسه رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادگاه‌ها کمک می‌کند. 

 علاوه براین با حضور وکیل در محل معمولاً دیگر نیازی به رفتن به  دادگاه نیست. زیرا وکیل در محل معمولاً به مشکل رسیدگی و آن را حل و فصل می‌نماید. همچنین نتایج پرونده را بدون مراجعه به دادگاه به موکل خویش خبر می‌دهد. صرفه‌جویی در زمان نیز از مهمترین مزیت‌‌های داشتن وکیل است. شما عزیزان به راحتی می‌توانید با تماس با پگاه آرمان عدالت و مشاوره با وکلای با تجربه  ما و در خواست ارسال وکیل حضوری در محل اختلافات خود را بدون مراجعه به دادگاه حل و فصل نمائید.

 

احضار فوری وکیل به محل در هنگام بروز اتفاقات ناگوار

 

گاهی اوقات اتفاقاتی ناگوار و غیر قابل پیش‌بینی برای افراد رخ می‌دهد. در اینگونه از موارد حضور وکیل در محل بسیار لازم و ضروری است. زیرا وکیل باید به دقت شرایط را بررسی کرده و به دنبال مدارک و مستندات کافی برای تسریع روند پرونده باشد. امکان ارسال وکیل به محل همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی بی‌گناهی خود را اثبات کنید.

کلام آخر

بسیاری از پرونده‌هایی که ما این روزها در دادگاه‌ها شاهد آن هستیم شامل پرونده‌هایی است که هیچ نیازی به حضور در دادگاه نبوده است. اما به دلیل عدم آگاهی طرفین این اختلاف جزیی به دادگاه کشیده شده است. به عنوان مثال بسیاری از مشکلاتی که بین مالک و مستاجر ایجاد می‌شود و یا آن دسته از مشکلاتی که هنگام تصادف و یا دعواهای خانوادگی و یا همسایگان پیش می‌آید. به راحتی با حضور وکیل در محل قابل حل است. 

پگاه آرمان عدالت از آن دسته موسسات حقوقی است که با داشتن وکلای متبحر در زمینه حل اختلاف در محل و جلوگیری از حاد شدن موضوع، به آسانی مشکلات شما و طرف مقابل را در همان لحظه حل می‌کند و از طولانی شدن مشکل پیشگیری می‌کند. شما عزیزان می‌توانید در هرزمانی که خواستید با وکلای ما تماس بگیرید تا با سرعت در محل حضور یابند و به بررسی ورفع مشکل شما بپردازند.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *