پگاه آرمان عدالت

با ما همراه باشید

وکالت حقوقی اجاره

جذابیت‌های زندگی شهری و همچنین افزایش جمعیت، باعث ساخت و ساز مسکن بیشتر از قبل شده است. به همین خاطر قانونگذار قوانینی را برای اجاره ملک وضع کرده است. این قوانین برای دو طرف مالک و مستاجر صدق می‌کند. وضع این قوانین کمک زیادی به حل مشکلات مالک و مستاجر کرده است. بنابراین آشنایی با قوانین اجاره برای افرادی که قصد اجاره دادن و یا اجاره کردن مکانی را دارند، بسیار لازم و الزامی است.  

شما عزیزان می‌توانید با سپردن وکالت حقوقی اجاره  به وکلای پگاه آرمان عدالت، شما عزیزان به راحتی می‌توانید به فعالیت‌های روزمره زندگی خود بپردازید و وکلا به بهترین نحو ممکن تمام کارهای حقوقی مربوط به اجاره را انجام می‌دهند. هزینه وکالت رهن و اجاره، وکلای ما بسیار مناسب است. به همین دلیل شما، به هیچ عنوان نباید نگران هزینه‌های وکیل باشید.

ضرورت نیاز به وکیل در پرونده اجاره

قرارداد اجاره از آن دسته نمونه قراردادهایی است که در قانون مدنی ایران برای آن نمونه تهیه شده است. تمام  مفاد و قوانین مربوط به اجاره در این قرارداد به طور کامل ذکر شده است.  همچنین گاهی اوقات بعضی از افراد مفادی را به قرارداد اضافه می‌کنند که دو طرف از قبل بر سر این مفاد به توافق رسیده‌اند. اکثر عقودی که این روزها انجام می‌شود، عقود اجاره است. 

همانطور که گفتیم به دلیل افزایش جمعیت و مهاجرت بیشتر اکثر عقود از نوع اجاره می‌باشد. برطبق اجاره نامه تا زمانیکه مستاجر حق اجاره را پرداخت نماید، رابطه موجر و مستاجر حفظ می‌شود. همچنین این رابطه بعد از پایان دوره اجاره اگر تمدید نشود، قطع می‌شود. در این بین ممکن است اختلافاتی بین مالک و مستاجر رخ دهد. برای رفع این مشکلات نیاز مبرمی به وکیل است.

 زیرا بسیاری از افراد از قوانین حقوقی مربوط به اجاره اطلاع کافی ندارند. همین عدم اطلاع سبب می‌شود تا حقوق آنها ضایع شود. فرقی نمی‌کند، ملک و یا مستاجر باشید هرکس حقوق مخصوص به خویش را دارد.  یک وکیل با تجربه اول با حضور در محل و صحبت با طرفین از بوجود آمدن اختلافات بعدی و همچنین مراجعه به دادگاه جلوگیری می‌کند. همچنین در دادگاه نیز با ارائه راهکارها و تسلط کافی به قوانین اجاره از تضییع حقوق طرفین جلوگیری خواهد کرد.

بررسی ویژگی‌های بهترین وکیل دعاوی اجاره 

قرارداد اجاره مانند هر قراردادی دیگری از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. برای تنظیم این قرارداد باید موارد خاصی را در نظر گرفت. مانند هر قرارداد دیگری اگر کلیه مفاد و نکات لازم رعایت نشود. قطعاً در آینده مشکلات زیادی برای طرفین ایجاد خواهد شد. مثلاً قراردا اجاره باید توسط طرفین و دوشاهد امضا شده باشد. در مواردی مانند اتمام مهلت مدت اجاره، مستاجر اگر اقدام به تخلیه ننماید. 

مالک می‌تواند با در دست داشتن اجاره‌ نامه با امضای طرفین و امضای دو شاهد، حکم تخلیه را بگیرد. اگر اگرقرارداد اجاره فاقد امضای یکی از طرفین باشد، نمی‌تواند برای حکم تخلیه اقدام نماید. از این قبیل مشکلات بسیار در قراردادهای اجاره پیش می‌آید. بهترین وکیل مربوط به دعاوی اجاره وکیلی است که علاوه براینکه تخصص و تجربه لازم در دعاوی حقوقی بر همه قوانین و مقررات نیز تسلط داشته باشد. 

علاوه براین بتواند در هنگام بروز اختلاف بین مالک و مستاجر به سرعت در محل حضور یابد و به مشکلات پیش آمده بدون رفتن به دادگاه و یا کلانتری رسیدگی و این مشکلات را حل و فصل نماید.  پگاه آرمان عدالت با داشتن وکلای با تجربه در زمینه امور حقوقی آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه اجاره به شما عزیزان است. وکلای ما بعد از آزمون‌ها و گزینش‌های متعدد جذب شده‌اند. 

به همین خاطر توانایی لازم برای حل کلیه مشکلات حقوقی مربوط به اجاره و دعواهای بین مالک و مستاجر را دارند. علاوه براین وکلای ما به محض بروز مشکل بین مالک و مستاجر در محل حضور می‌یابند تا بتوانند به مشکل رسیدگی و از ایجاد اختلافات بعدی و پیچیده شدن مشکل جلوگیری نمایند. پس همین امروز برای مشاوره با وکلای  ما تماس حاصل نمائید.

کلام آخر

این روزها با افزایش جمعیت، نیاز به مسکن بیشتر احساس می‌شود. در گذشته به دلیل عدم مهاجرت به شهرها و همچنین نبود این همه جمعیت به ندرت مسائلی مانند مشکلات اجاره مطرح می‌شد. اما این روزها مشکلات مربوط به اجاره و اجاره‌نامه با توجه به مهاجرت و افزایش اجاره نامه به شدت افزایش یافته است. 

آگاهی از قوانین اجاره ملک، زمین، خانه، مغازه و… به شما این امکان را می‌دهد، تا قادر باشید، با اعاده حقوق خود و آگاهی از مشکلات بعدی در این زمینه جلوگیری شود. یک وکیل با تجربه و متخصص می‌تواند به خوبی شما را در زمینه اجاره راهنمایی نماید. پگاه آرمان عدالت از آن دسته موسسات حقوقی است که با جذب وکلای متخصص و متعهد بهترین خدمات و مشاوره‌ها را در زمینه خدمات به شما عزیزان ارائه می‌نماید. 

 

 

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *