پگاه آرمان عدالت

با ما همراه باشید

وکالت حقوقی الزام به انجام تعهد

وکالت حقوقی الزام به انجام تعهد، در مواردی به وکلا داده می‌شود که طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرده باشد. عمل نکردن به تعهدات ضرر مالی زیادی به افراد وارد می‌کند. به همین خاطر قانونگذار برای کسی که به تعهدات خود عمل نکرده مجازات تعیین کرده است. در بسیاری از مواقع عمل نکردن به تعهدات تا اندازه زیادی به وضعیت مالی و روحی فرد آسیب وارد می‌کند.

این روزها بسیاری از افراد به خاطر انجام ندادن تعهد توسط دیگران با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. به همین دلیل به وجود یک وکیل الزام به انجام تعهد با تجربه و متخصص نیاز است. پگاه آرمان عدالت با داشتن وکلای با تجربه در زمینه الزام به تعهد، آماده ارائه انواع خدمات حقوقی در این زمینه و سایر زمینه‌ها به شما عزیزان است. شما عزیزان می‌توانید با تماس با وکلای حقوقی پگاه آرمان عدالت با خیال راحت از بابت حل مشکلتان به زندگی روزمره بپردازید. پس همین امروز وکالت حقوقی الزام به انجام تعهد را برای حل این مشکل در کوتاهترین زمان به ما بسپارید.

منظور از الزام به انجام تعهد چیست؟

به محض بستن قرارداد تعهداتی برای طرفین ایجاد می‌شود. فرقی نمی‌کند قرارداد مربوط به مشارکت در ساخت، اجاره، ساخت و ساز و… باشد. براساس مفاد قرارداد  فرد ملزم به انجام تعهدات ذکر شده در قرارداد است. هنگامی که یکی از طرفین به تعهدات خود عمل ننماید.

شخص مقابل می‌تواند به خاطر عمل نکردن به تعهد از او شکایت نماید. تا با انجام شکایت و مراجعه به دادگاه فرد را مجبور به انجام تعهدات  نماید. از نظر قانونی  متعهد کسی است که دارای تعهد نسبت به طرف مقابل ‌باشد. متعهد له نیز فرد یا افرادی هستند که صاحب سود از این تعهد هستند.

مرجع صالح دعوای الزام به تعهد

در مواردی که دعاوی حقوقی الزام به تعهد در مورد امور ملکی است. انجام رسیدگی به دعاوی الزام به تعهد، توسط دادگاهی انجام می‌شود که ملک در آن منطقه واقع شده است. اما در غیر این صورت دعاوی الزام به تعهد توسط دادگاه محل اقامت خوانده رسیدگی می‌شود.

 

موارد الزام به تعهد غیر قابل پذیرش در دادگاه

  • در مواقعی که با توافق دو طرف انجام قرارداد تعهد لغو شود.
  • در صورتیکه فردی در یک زمان واحد به یک فرد دیگر بدهکار و طلبکار شود.
  • در مواقعی که تعهدات قدیمی لغو شده و تعهدات جدیدی بین طرفین پذیرفته شده باشد.
  • در صورتیکه فرد مقابل به تعهدات عمل کرده باشد. اما طرف مقابل آن را انکار نماید.

وکیل الزام به انجام تعهد کیست؟

همانطور که بیان کردیم، انجام ندادن تعهد توسط یکی از طرفین خسارت و زیان زیادی  را به طرف مقابل وارد می‌کند. در بعضی از مواقع اثبات کردن عدم انجام تعهدات توسط فرد مقابل بسیار سخت است. در اینگونه مواقع وجود یک وکیل دلسوز و با تجربه بسیار اهمیت دارد. علاوه براین وکیل الزام به انجام به تعهد باید دارای دانش کافی در زمینه قانونی مربوط به عمل نکردن به تعهد باشد. در حقیقت باید دارای تسلط کافی  بر موارد حقوقی باشد.

پگاه آرمان عدالت با جذب و کلای متخصص و با تجربه در زمینه انجام انواع دعاوی حقوقی، در تمام لحظات دادگاه و انجام کلیه امور حقوقی در کنار شما عزیزان هستند.  ما  در جذب وکلای خود بسیار سختگیری می‌کند.  بعد از مصاحبه و سوالات تخصصی وکلای خود را استخدام می‌کند. همین گزینش‌های متعدد و سخت وکلا، باعث می‌شود بتوانیم بهترین خدمات را در زمینه‌های مختلف ارائه نماییم.

بنابراین  شما عزیزان از لحاظ کیفیت کار ارائه شده از طرف وکلای ما خیالتان کاملاً راحت باشد. وکلای پگاه آرمان عدالت در تمام لحظات دادگاه در کنار شما عزیزان هستند و از تضییع حقوق شما جلوگیری می‌نمایند.  پس همین امروز برای جلوگیری از تضییع حق خود با وکلای ما تماس بگیرید. و با سپردن وکالت حقوقی الزام به انجام تعهد مشکل خود را در اسرع وقت حل کنید.

کلام آخر

انجام بسیاری از پروژه‌ها و امور ملکی مستلزم انجام به تعهدات است. در صورتیکه یکی از طرفین به تعهدات خود عمل ننماید. حتماً زیان زیادی به طرف مقابل وارد می‌شود. داشتن یک وکیل با تجربه به شما کمک می‌کند تا از طریق قانونی شخصی را که به تعهدات خود عمل نکرده،  مجبور به انجام نمائید.

برای انجام اینکار باید از یک وکیل الزام به انجام تعهد کمک گرفت. وکلای ما با سالیان طولانی تجربه در زمینه انواع دعاوی حقوقی الزام به انجام تعهد، آماده ارائه انجام کلیه پرونده‌های مربوط به عدم انجام تعهدات است. همه افرادیکه در زمینه انجام دعاوی حقوقی الزام به انجام تعهد مشکل دارندحتماً باید از یک وکیل با تجربه و متخصص در این زمینه کمک بگیرند. یک وکیل متخصص و با تجربه به شما عزیزان کمک می‌کند تا قادر باشید، در کمترین زمان ممکن مشکلات ناشی از عدم عمل به تعهد را حل نمائید.  مشاوره‌های اختصاصی که یک وکیل با تجربه به شما می‌دهد، چراغ راه شما در این مسیر خواهد بود.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *